TAPAHTUMAT 2022

• nouto Kaharilta ennakkotilausten perusteella

Toukokuu

• 1.5. LC Noormarkun lämpötilamittaus Kaharin pihamaalla
  • Kaharin kasvien vaihto- ja myyntitapahtuma 29.5. klo 11-14 kotiseututalo Kaharin pihapiirissä (Museotie 14)!

Varaa paikkasi ja tule myymään/ vaihtamaan omia kasvejasi. Paikkamaksu 10 € ja kasvien vaihto/myynti onnistuu auton peräkontista tai vaikkapa peräkärrystä. Paikkavaraukset Tuulialle tekstiviesti/whatsapp numeroon 050-3800480. Täältä löydät pihaasi mm. ihania perennoja ja vanhanajan huonekasveja.

Mukana menossa myös pop up -kahvila. Maksu käteisenä.

Piipahda ostoksilla ja kahvilla

Tapahtuman järjestäjä: Noormarkun kotiseutuyhdistys ry

Kesäkuu

• Kaharin kesäleiri Noormarkussa alakoululaisille 6-10.6. klo 11-15!

Tervetuloa koululaisten kesäloman alussa järjestettävälle kesäleirille kotiseututalo Kaharilla (Museotie 14 Noormarkku). Leiri on suunnattu 7-11 -vuotiaille koululaisille. Leirillä tutustutaan teatterin ihmeelliseen maailmaan, paikallishistoriaan ja perinteisiin pihapeleihin. Leirille otetaan 15 lasta ilmoittautumisjärjestyksessä. Ohjaajana toimii Emmi Korkeaoja. Leirin hinta on 75 €/ lapsi. Maksu sisältää ohjauksen, välipalan ja tarvittavat materiaalit. Leiri toteutetaan päiväleirinä. Sitovat ilmoittautumiset Tuulialle 24.5. mennessä joko soittamalla numeroon 050-380 0480 klo 16 jälkeen tai lähettämällä sähköpostia osoitteeseen tuekberg@gmail.com. Ilmoittautumisen yhteydessä mainitse osallistujan nimi, ikä ja mahdolliset ruoka-aineallergiat ja sairaudet, joista meidän olisi hyvä tietää.

Tervetuloa mukaan!

Järj. Noormarkun Kotiseutuyhdistys ry

Heinäkuu

• 31.7. Mairen päivän hartaushetki, haudalla käynti ja kukkalaitteen lasku sekä pop up -kahvila Kaharilla ja avoimet ovet kotiseutumuseoon

Elokuu

• 7.8. kansallispukujen tuuletus -tapahtuma klo 12 - 15, pukeudu kansallispukuun, kansanpukuun tai muinaispukuun. Onko puku jäänyt pieneksi tai onko se vielä kesken? Voit mainiosti yhdistää jonkin puvun osan nykyvaatteisiin ja tuuletella sitä. Tai vedä yllesi kansallispukuasenne ja tule vaikka kukkamekossa!

Syyskuu

• 3.9. perinnepäivä Kaharilla Noormarkun markkinoiden yhteydessä