TAPAHTUMAT 2020

- Perinteinen vappuaamu Kaharilla 1.5.

- Mairen päivä 1.8.

• Hartaushetki kirkossa klo 11
  • kukkien lasku Mairen haudalle
  • pop up -kahvila Kaharilla klo 12 - 16

- Kaisan wirsi -veisuuyhtye esiintyy Kaharilla 15.8.

• Tervetuloa ainutlaatuiseen musiikkitapahtumaan Kaharille, jossa kuulet unohdetusta noormarkkulaisesta Kaharin talon emännästä Kaisa Juhantyttärestä (1782-1856). Kaisalla oli tuon ajan kansanihmiselle harvinainen kirjoitustaito ja hän teki virsisanoituksia. Kaharilta löytyi aikanaan Kaisan muistikirja, jossa oli sanoitukset 12 virteen.
  • Esiintyjänä meillä on Kaisan wirsi -veisuuyhtye, jonka on perustanut Sinikka Kontio. Sinikka toimii Sibelius-Akatemian kansanmusiikkiosaston lehtorina. Ryhmä laulaa vanhan veisuutyylin mukaisesi improvisoiden. Ryhmän jäsen Kaisa Kautto on tehnyt gradun Kaisa Juhantyttärestä ja hän kertoo meille talon emännästä ja kirjoittamisen merkityksestä Kaisalle 1800-luvun alkupuolen kylässä.
  • Kaharin kannatusmaksu 20€/ hlö. Maksu sisältää kahvituksen. Kesto noin 2 h. Rajoitettu osallistujamäärä. Ennakkoilmoittautuminen 12.8. mennessä: tuekberg@gmail.com tai soittamalla Tuulialle numeroon 050-3800480.

- Perinnepäivät 5. - 6.9. (Noormarkun markkinoiden yhteydessä)

- Noormarkku-viikko vko 41, 5. - 11.10.

- Yhteislaulutilaisuuksia

- Iltamia